Op zaterdag 16 mei presenteren we ons nieuwe album βThe Best of Usβ live in de Popcentrale in Dordrecht. De deuren gaan open om 20.30 uur, vanaf 21.00 uur gaat het los met een avondvullend programma.
The Bane Grams openen de avond
Daarna onze releaseshow van The Best of us
Afsluiten doen we met een afterparty van coverband Enjoy
En goed nieuws: entree is gratis
The Best of Us is onze nieuwe stap na No Sorrys (2023). Geen verzamelplaat, maar een momentopname van wie we nu zijn. De muziek beweegt alle kanten op β van bluesrock tot punk, pop, reggae en americana β maar altijd op onze eigen Blunderbuzz-manier: recht uit het hart, vol energie en ruimte om te spelen.

